در دانشگاه بیرجند برگزارشد؛

نشست هم‌اندیشی با حضور نماینده منتخب مردم تهران

۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۷۳۳۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۱۴
نشست هم‌اندیشی در حوزه مباحث و چالش‌های اکوسیستم کارآفرینی استان با حضور دکتر روح الله ایزدخواه نماینده منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و جمعی از اساتید فعال حوزه کارآفرینی در محل مرکز نوآوری برگزار گردید.
نشست هم‌اندیشی با حضور نماینده منتخب مردم تهران

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، این نشست هم‌اندیشی با حضور دکتر ایزدخواه نماینده منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و جمعی از اساتید فعال حوزه کارآفرینی  در محل مرکز نوآوری برگزار گردید.
در این جلسه برلزوم توجه به  پیاده‌سازی مدل‌های کارآفرینی برتر در اکوسیستم فناوری، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه، لزوم توجه به پتانسیل‌های استان در حوزه‌های های گردشگری، حمل و نقل، معادن و ظرفیت‌های بالقوه استان در خصوص درآمدزایی تأکید شد.
کارآفرینی اجتماعی و ایجاد سمپوزیم‌های کارآفرینی، توجه به مباحث مدیریت نوآوری، کارآفرینی و تربیت نیروی انسانی در این رشته از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
در ادامه دکتر ایزدخواه با توجه به مسائل مطرح شده قول مساعد برای پیگیری برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌ای برای مدیران با محوریت توسعه منطقه‌ای، تعریف رشته اقتصاد، مدیریت و توسعه منطقه‌ای در دانشگاه بیرجند، تأسیس اندیشکده پیشرفت منطقه‌ای در دانشگاه، لزوم توجه به تشکیل گروه‌های مردم نهاد در حوزه اقتصادی و اجتماعی در دانشگاه بیرجند و برپایی توسعه دهنده‌ محلی (Developers) با هدف توانمدسازی بنگاه‌های منطقه را داد.
دکتر سعیدی مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی دانشگاه گزارشی از روند پیشرفت و بهره‌برداری از فازهای جدید زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی را ارائه داد.

در پایان دکتر ایزدخواه نیز قول پیگیری مستقیم از معاونت علمی و فناوری برای اتمام هرچه سریعتر و تسریع در روند بهره برداری از فازهای زیست بوم را داد.
دکتر روح‌ا... ایزدخواه از دانش‌آموختگان دانشگاه بیرجند است.

آخرین ویرایش۲۴ اسفند ۱۳۹۸