نشریه Journal of Horticulture and Postharvest Research دانشگاه بیرجند موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین‌المللی و معتبر Scopus شد

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۲۶۶۸۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۰۸۸
نشریه علمی Journal of Horticulture and Postharvest Reseach به عنوان اولین نشریه از نشریات علمی دانشگاه بیرجند، موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین‌المللی و معتبر Scopus شد.
نشریه Journal of Horticulture and Postharvest Research دانشگاه بیرجند موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین‌المللی و معتبر Scopus شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشریه علمی  گروه گیاه‌پزشکی و باغبانی پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با عنوان Journal of Horticulture and Postharvest Reseach  موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین‌المللی و معتبر Scopus شد.
این نشریه با تلاش و پیگیری‌های مستمر، دکتر فرید مرادی نژاد، استاد گروه باغبانی و سردبیر این نشریه و همکاران ایشان به عنوان اولین نشریه از نشریات علمی دانشگاه بیرجند و همچنین نشریات دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان خراسان جنوبی موفق به اخذ نمایه بین المللی Scopus شد.
ضمناً لینک پذیرش نشریه در نمایه اسکوپوس در سامانه نشریه قرار داده شده است و تا زمان افزودن نشریه به لیست منابع اسکوپوس فعال و قابل نمایش خواهد بود.
دکتر فرید مرادی‌نژاد، دکتر امینی‌فرد و دکتر سیاری‌زهان اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند بعنوان اعضای هیأت تحریریه این نشریه از دانشگاه بیرجند هستند. باقی اعضای هیأت تحریریه این نشریه را اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های شیراز، گیلان . رفسنجان و ارومیه تشکیل می‌دهند.
 این نشریه در زمینه‌های گیاهان زراعی، میوه کاری، گل کاری، گیاهان زینتی و دارویی، بیوتکنولوژی، فیزیولوژی پس از برداشت، بسته‌بندی و انبارداری، تنش‌های محیطی و تغذیه فعالیت می‌کند.
علاقه مندان می‌توانند جهت دسترسی به وب سایت نشریه به لینک jhpr.birjand.ac.ir مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۲۰ دی ۱۴۰۲