اخبار برگزیده - آرشیو

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی بر اساس نظریه حل مسئله ابداعی در رشته‌های مهندسی مکانیک و صنایع
توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند انجام شد؛

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی بر اساس نظریه حل مسئله ابداعی در رشته‌های مهندسی مکانیک و صنایع جدید

پژوهشگران دانشگاه بیرجند در پژوهشی نوآورانه، با طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی بر اساس نظریه حل مسئله ابداعی در رشته‌های مهندسی مکانیک و صنایع، گامی مؤثر در جهت بازنگری و ارتقای آموزش مهندسی کشور برداشتند.

ادامه مطلب